Dominia Rembelska (Bąkowski Team) Mistrzynią Świata w Kickboxingu!

W ostatnim czasie we Włoszech zorganizowano Zunifikowane Mistrzostwa Świata w kickboxingu  gdzie wystąpili zawodnicy z Bąkowski Fight Club. To największe amatorskie mistrzostwa na świecie, w tym roku wzięło w nich udział ponad cztery tysiące zawodników z 87 krajów. Jednym z nich była moja  zawodniczka Dominika Rembelska, która z Toskanii przywiozła tytuł Mistrzyni Świata a krążek koloru złotego przekazała na cel charytatywny dla bardzo poważnie chorej osoby.

Piaseczno od dawna słynie z mocnej reprezentacji sportów walki, a w szczególności kickboxingu, ale takiej historii jeszcze nie było. Dlaczego? Bo Dominika zrealizowała swoje marzenie w wieku o którym mówi się że powinno się kończyć a nie zaczynać karierę :) Zawsze twierdziłem że sport można uprawiać w każdym wieku i nigdy nie jest za późno na sukces :)

Dominika zaczęła trenować kickboxing po czterdziestce.  Zauważyłem jej determinację i zapał i wspólnie przygotowywaliśmy się do startów w zawodach – najpierw rangi krajowej, a później do Mistrzostw Świata.

Swój medal Dominika przeznaczyła na aukcję charytatywną dla swojego przyjaciela, który kilka miesięcy temu uległ wypadkowi i jego stan wciąż jest bardzo ciężki. „Ja wywalczyłam medal. Teraz zawalczmy razem o zdrowie i życie Bartka” – komentuje Rembelska.

Sport to zdrowie? Jak najbardziej.