Nawyki Drogą do Sukcesu.

Czy nawyki można zmienić? Dostałem pytanie od swojego zawodnika. Sam zadawałem sobie setki razy to pytanie, więc myślę sobie... nawet trzeba! Zmienianie nawyków i tworzenie nowych, jest niemal tak samo ważna jak ich posiadanie.

Człowiek to istota głównie działająca zgodnie z nawykami. Samoobserwacja i umiejętne operowanie nimi pozwala mi na długotrwałe, konsekwentne działanie, a to w spocie i każdej innej dziedzinie okazało się drogą sukcesu. Mam całą listę moich dobrych i złych nawyków. Jednych się wystrzegam jak ognia, inne wabią mnie a jeszcze inne staram się na stałe zaszczepić w moim życiu. 

Każda regularnie powtarzana czynność utrwala się i staje się w końcu nawykiem. Jest jeden minus, stare, mocno utrwalone nawyki często chętnie wracają do mnie jak bumerang. Wystarczy chwila nieuwagi by zatoczyły koło i BĘC... trafiły mnie w najmniej spodziewanym momencie :)