Czterdzieści Lat Minęło

Spokojnie spokojnie, jeszcze nie minęło :) Mocne tytuły są w modzie :) Ale mija... Mija moja kolejna dekada. Pamiętacie serial "Czterdziestolatek" ? - Jaki staruch myślałem oglądając go kiedy byłem mały.     Podobnie myślałem 20 lat później oglądając "Czterdziestolatek 20 lat Później" i też pewnie niebawem zweryfikuję swoją opinię.

Cóż 40 lat minie niebawem ale nie jest źle. Pod względem sportowym siła, wytrzymałość tlenowa, taktyka, opanowanie jak dotąd są na najwyższym poziomie. Gorzej z szybkością i wytrzymałością beztlenową, te trzeba nadrabiać ciężką pracą i doświadczeniem .

Z nowym rokiem dostałem nowe propozycje walk. Pojawia się pytanie czy brać byka za rogi i ruszać w bój, czy pora wygodnie przysiąść już na kanapie przed telewizorem. Tylko czy dam radę w tym wieku jeszcze z niej się podnieść? Dlatego wybór jest prosty póki jest forma, są chęci, jest wsparcie ze strony najbliższych i przyjaciół to trzeba jeszcze wykorzystać ten moment. Kto wie może to już ostatni raz... Tak więc uszykuję się z tym nastawieniem. Pora pobiegać.

Fot: Edyta Lesiak