To jest dla mnie proste.

Jestem pewien. To jest dla mnie proste. Przez ostatnie 7 lat jako PFKB i UFR wpisaliśmy się w historię polskiego sportu - kickboxingu  i innych sztuk walki. Tworzyliśmy ją razem. Raz na jakiś czas zatrzymuję na pamiątkę medal z naszych zawodów. Zobaczcie jaką mam kolekcję!!! Jle osób stało na naszych matach i ringach!  Ile młodych ludzi zaangażowaliśmy w sport i pracę nad sobą. Ile wysiłku i zaangażowania stoi za tym wszystkim. Jeśli ktoś tego nie widzi i podważa nasz wkład w sport, to jest albo ignorantem albo zwykłym głupkiem. Są tu medale Tomka Olszewskiego z pierwszych Mistrzostw Polski UFR które organizował, Jarka Piechotki z corocznych Mistrzostw Polski w Suszu, Kamila Chłopika z WKSF, Bartka Turczyńskiego z ICO oraz Adama Rydzaka i Łukasza Borowskiego z zawodów UFR. I oczywiście te z 10-ciu edycji Mazovia Cup. I tak co roku, edycja po edycji...Widziałem też medal ślimaka Bartka Zabłotnego i medal ze sławnej imprezy Grześka Sobierajskiego :) i wiele wiele innych :) Dziękuję Wam w imieniu swoim i federacji :) A przede wszystkim dzieci i młodzieży.